CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 31. mai 2008

Kjedelig overskrift : Mine Erfaringer Med Blogging


Aller siste blogglekse lyder slik : Skriv et innlegg om dine erfaring om blogging denne terminen.

Hva er mine erfaringer med blogging? Har egentlig gode erfaringer jeg. Jeg har hatt flere blogger før : Myspace, Hi5 og Livejournal. Men har brukt de mest til å legge ut bilder og å bli kjent med nye mennesker. Har aldri egentlig settet meg ned å skrevet innlegg. Men det har vi måtte gjøre her, regelmessig. I begynnelsen var jeg helt blank for ting å skrive, og gjorde bare bloggleksene vi fikk utdelt (glemte faktisk å gjøre ett). Men så etter midtveis-vurdering, hvor jeg fikk beskjed om å blogge mer av egent initiativ, for jeg ville ha en bedre karakter, kom fantasien etter vært. Og det ble ikke så ille å blogge! var litt gøy å publisere ett nytt innlegg som havner på forsiden med et kult bilde. Syntes det var gøy å få en fin blogg, med layout og side-elementer. Jeg har også alltid syntes det har vært gøy å få frem meningene sine, og det er jo lett via blogg. Jeg har kansje ikke skrevet de aller mest blogg-inleggene med veldig sterke meninger, men det har vært en av grunnene over at jeg har syntes det har vært ok med blogging. Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å forsette å blogge, siden jeg allerede har Myspace. Men det har vært en fin erfaring :)


[Bilde : Blogging,2 by Lugubre @ Deviantart.com ]

0 kommentarer: